خلعتبري: روي کاغذ شانس قهرماني داريم
کلوپ هوداران فوتبال
سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : Mohammad

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مسئولان از تيم ملي غافل شدند و همين موضوع باعث شد تا تيم ما وارد حاشيه شود.


محمدرضا خلعتبري ابتدا در خصوص بازي مقابل فجرسپاسي و تساوي سرخ پوشان در شيراز اظهار داشت:‌ بازي بدي را مقابل تيم دونده و جوان فجر انجام نداديم اما آن طوري که خودمان انتظار داشتيم متأسفانه نشد که به خواسته‌مان از اين بازي برسيم.

به گزارش فارس، وي افزود: تا اوايل نيمه دوم يک گل به فجر زديم ولي متأسفانه وقتي که با يک گل از حريف جلو بوديم آن طوري که بايد و شايد نتوانستيم بازي کنيم و متأسفانه يک برد شيرين را با يک تساوي در اين شرايط حساس عوض کرديم.

مهاجم پرسپوليس تاکيد کرد: قطعا اگر فجر را مي‌برديم خيلي شرايط‌مان با وضعيت حالا حاضر فرق مي‌کرد اما متأسفانه ما نبرديم و رقيب‌هاي ما همه حريفان خود را شکست دادند. ولي باز هم مي‌گويم هرگز نااميد نيستيم. 4 هفته مانده به پايان فصل و بايد با تمام توان‌مان و براي حفظ آبرو و شأن و نام پرسپوليس تلاش کنيم تا انشاءالله حداقل از ليگ برتر براي آسيا دست خالي بيرون نرويم.

وي در پاسخ سوالي که آيا با اين تساوي شما شانس قهرماني را از دست داديد يا خير، گفت: ما روي کاغذ هنوز شانس داريم اما کار خيلي خيلي سخت است. اگر بتوانيم در اين چهار هفته آن‌طوري که بايد و شايد به ميدان برويم شايد خيلي اتفاق‌ها رخ دهد ولي باز هم بايد به شانس نگاه کنيم که آيا يار ما هست يا نيست. ما تمام تلاش‌مان را براي قهرماني در ليگ برتر مي‌کنيم اما اگر نشد حداقل بايد سهميه آسيا را بگيريم چون واقعا حيف است.

خلعتبري در پاسخ به سوال ديگري که آيا سه روز اعتصاب در روند شما تأثيرگذار بود يا خير، يادآور شد: بالاخره همين است. هيچ کاري نمي‌شود کرد. بايد به چه کسي صداي‌مان را مي‌رسانديم. در اين شرايط به اتفاقاتي که گذشته زياد دامن زدن فايده‌اي ندارد. اما مهم‌تر از همه چيز اين بود که صداي‌مان هم به جايي نرسيد. مردم خودشان قضاوت کنند. همه ديدند آب پاکي را خيلي راحت روي دست ما ريختند و گفتند بچه‌ها هيچ خبري نيست اما بچه‌‌ها به خاطر غيرت و هواداران هم بازي کردند و هم خيلي چيزها را کنار گذاشتند. بچه‌ها دوست داشتند حرف راست بزنند و بهتر است ديگر به عقب برنگرديم چون همه از اتفاقات اخير آگاه هستند.

خلعتبري در پايان در پاسخ سوال ديگري که چرا امسال پرسپوليس اين وضعيت برايش پيش آمد، گفت: نمي‌دانم ولي اين تيم با کادر فني‌اش واقعا حيف بود که دچار اين حواشي‌ها شد. ما تيم بسيار خوبي داشتيم اما متأسفانه مسئولان از اين تيم غافل شدند. نمي‌دانم در آينده چه اتفاق مي‌افتد اما هواداران بدانند در 4 بازي آينده نيز فقط به عشق آنها به ميدان مي‌رويم نه چيز ديگر. انشاءالله که دست پر زمين بازي را ترک کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

----------------- ...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
----------------------- خرید صابون کوسه ------------